פתיחת סתימה במטבח – איך מתמודדים?

פתיחת סתימה בכיור מטבח

אם כן, אולי הגיע הזמן לפתוח סתימה שנוצרה בצנרת המטבח שלך. אם הפתרונות הפשוטים שלמעלה לא עובדים או שיש לכם כמה כיורים סתומים, ייתכן שהסתימה הזו מחוץ להישג ידכם. אם נראה ששני הצדדים של כיור המטבח הכפול שלך סתומים ומתחילים לדלוף, הסיבה הסבירה היא סתימה בניקוז הראשי של הכיור שלך או מצנח אשפה סתום. אם לכיור שלך יש שני ניקוזים, תצטרך להניח סמרטוט רטוב מעל אחד מהניקוזים.

אם שלב זה אינו משחרר את הסתימה

תצטרך לנסות להסיר ולנקות את יחידת האינסטלציה מתחת לכיור. נדנד במרץ את הבוכנה למעלה ולמטה כמה פעמים לפני שתשלוף אותה במהירות מתוך חור הניקוז. אם לאמבטיה שלך יש ניקוז נסתר, הרם את הידית למצב פתוח, ואז אחוז בפקק ומשוך אותו מהניקוז. שפכו את המים מהמלכודת לתוך דלי, ולאחר מכן וודאו שהמלכדת אינה סתום.

לאחר מכן שטפו נמרצות את כיור המטבח

שטפו מים, ראו אם הפרסה נקייה, חזור במידת הצורך. כאשר אתה מרגיש יניקה כדי לנקות את החסימה, הסר את הבוכנה ושטוף את הניקוז במים חמים למשך מספר דקות. מילוי יעזור לשטוף את הניקוז, אך לא יפנה לחלוטין את הסתימה. לאחר מכן יש לשטוף לפחות ליטר מים חמים לביוב כדי לשטוף את התערובת.

לאחר מכן סתום את שני הנקזים ותן לתערובת הסודה לשתייה והחומץ הלבן לשבת כמה דקות

כשהניקוז פתוח, יוצקים 1/2 כוס חומץ לבן ו-1/2 כוס סודה לשתייה לביוב. שפכו את כל סיר המים לכיור והניחו לו לשבת כמה דקות. השהה ובדוק את המים לאיתור מערבולות, אינדיקציה שהניקוז מתחיל.

תן למים להתקרר במשך כחמש דקות

ולאחר מכן הסר את לוח הבסיס על ידי איסוף כמה שיותר מהמים המצוננים לתוך כד קטן או מיכל קטן ושפך אותו בכיור או שירותים אחרים. אם יש לך נחש ניקוז, דחוף אותו דרך הצינור הפתוח ופנה את הסתימה באופן ידני. לאחר שהוצאתם את הצנרת וניקזתם את המים, הניחו דלי מתחת לצינור המחובר לניקוז ושלפו את הפקק שחוסם את ניקוז הכיור כדי לשחרר עודפי מים שנסתמו.

אם לכיור שלך יש ניקוז כפול

כסה אותם בסמרטוט רטוב על ידי לחיצת הסמרטוט אל החור. כאמצעי זהירות, אין לסתום או להשרות את הניקוז אם זה עתה שפכת מנקה לכיור מנת לבצע פתיחת סתימה בכיור. אם הכיור שלכם עדיין לא יתנקז, הבעיה יכולה להיות חדר אמבטיה עמוק יותר ממה שאפשר להגיע אליו עם נחש, או סתימה רצינית יותר, כמו שורשי עצים שנפרצו בצנרת, וזה הזמן לקרוא לשירות. שרברב. צנרת ניקוז סתום יכולה להיגרם מפסולת מזון או חפצים גדולים יותר שלא הצליחו לעבור בצינור, מה שגורם לה להיתקע, ועם הזמן מצטברת פסולת נוספת עקב סתימה זו, וכתוצאה מכך צנרת סתומה.

למרבה המזל צנרת סתומה היא גם אחת הדרכים הקלות ביותר לתקן את הבית שלך בעצמך.

למרבה המזל, יש דרכים זולות וקלות יותר לפנות סתימה במטבח מאשר לקרוא לאינסטלטור. לאחר שערכתם ניחוש מושכל לגבי סיבת הסתימה, ארבעה כלים וטיפים יעזרו לכם לפתוח סתימות בניקוז ולסלק פסולת באופן טבעי, מבלי להתקשר לאינסטלטור. עכשיו שיש לך מושג מה עלול לגרום לחסימה, הצעד הראשון הוא למצוא את האשם.

אם שיטת החומץ או הסודה לשתייה אינה יעילה בפתיחת סתימת הניקוז

ייתכן שיהיה צורך בהסרה פיזית של מקור הסתימה. אם אינכם מצליחים לפנות את הסתימה לאחר מספר ניסיונות, הקפידו להודות בתבוסה ולבצע את העבודה על ידי שירות ביובית או אינסטלטור ביובית מורשה. אם יש לך ניקוז איטי חוזר ונשנה כשאתה שוטף ידיים או מצחצח שיניים, או אם המים ממשיכים לעלות דרך החור זמן קצר לאחר שחרור החסימה, בדוק אם פתחי האוורור שלך חסומים.

בעוד שטיפת כיור המטבח שלך במים חמים יכולה לעזור להיפטר משומן

תצטרך לעשות יותר אם אתה רוצה שהוא יישאר נקי. בעוד שחלק מפסולת המזון ניתנת לגריסה בבטחה מתוך המצנח, שאריות עקשניות ושטף עלולים לסתום את כיור המטבח עתיר העבודה, אז עקוב אחר המדריך הזה כדי להחזיר את הניקוז לעבודה. ראשית, הכנס בזהירות מתלה מיושר דרך חור הניקוז כדי להסיר כל פסולת מזון שעלולה להיתקע בניקוז. שחרר בזהירות את הבוכנות על הכיור כך ששום דבר לא ישאב מהניקוז.

מים יבטיחו שהבוכנה תתאים היטב לפתח הניקוז

הברג את השבכה או המכסה והנח את הבוכנה על הניקוז, מנסה להפוך את האיטום כמה שיותר חזק (מריחת וזלין על קצה הבוכנה יכולה לעזור). מלאו את הכיור עד מחציתו במים חמימים, ואז שטפו אותו היטב באמצעות בוכנת גומי. אם הצלילה לא עובדת, תפסו את מקדחת הכבל ועבדו מתחת לכיור.

מחממים 2 ליטר מים כמעט עד לרתיחה

ואז שופכים אותם באיטיות לביוב ושוטפים במי ברז חמימים. ניקוז סתום בסופו של דבר ייסתם לחלוטין ולכן לא יהיה ניקוז. עם זאת, כמה מומחים כמו רז ביובית ואינסטלציה טוענים שהלחץ שנוצר אינו משפיע על החסימה מכיוון שהוא יכול לברוח דרך ניקוז סתום.