כמה עולה שיניים תותבות.

  • by

המדריך המלא לעלויות שיניים וכיצד להפחית אותן

העלות של שיניים תותבות תלויה בסוג התותבת שאתה צריך ובחומרים מהם היא עשויה. העלות משתנה גם עם רופא השיניים אליו אתם הולכים, לכן חשוב למצוא רופא שיניים שהוא לא רק טוב אלא גם משתלם.

במדריך זה, נדון בכל ההיבטים של שיניים תותבות ועלויותיהן. אנו נסקור אילו סוגי שיניים תותבות זמינות, מי יכול להשיג אותן וכמה הן עולות. נדבר גם על למה הם יקרים ודרכים להוזיל את המחיר שלהם.

שיניים תותבות הן טיפול שיניים נפוץ לאנשים שאיבדו שיניים או שיש להם שיניים עששות חמורות. עלות השיניים התותבות משתנה בהתאם לסוג התותבת והחומר שממנו הן עשויות.

ישנם סוגים שונים של תותבות, כלומר תותבות חלקיות ותותבות מלאות. נעשה שימוש בתותבות חלקיות כאשר עדיין נותר מבנה שן טבעי כלשהו בפה, בעוד שניתן להשתמש בתותבות מלאות במקרים בהם לא נותר מבנה שן טבעי. מחירי התותבות המלאות משתנים בהתאם לחומרים מהם הם עשויים וכמה שיניים הם מחליפים.

הקדמה: מדוע חשוב לדעת כמה עלות שיניים תותבות

שיניים תותבות הן חלק חשוב מבריאות הפה של האדם. הם מגיעים בהרבה סוגים וגדלים שונים, אבל העלות הממוצעת עבור סט שיניים תותבות היא בסביבות $3,000.

זו שאלה שחשוב מאוד לשאול כי אם אינכם יודעים כמה עולות שיניים תותבות, אתם עלולים להיות מופתעים כשתלכו לרכוש אותן.

חשוב גם לדעת כמה עולות שיניים תותבות כדי שתוכלו לתכנן אותן בתקציב שלכם.
על מנת לקרוא מידע על כמה עולה שיניים תותבות. מומלץ לבדוק ב- totavotlior.co.il

אם למישהו יש ביטוח שיניים, סביר להניח שהוא לא יצטרך לשלם מכיסו עבור התותבות שלו, כי חברת הביטוח תכסה זאת.

שיניים תותבות מורכבות משני חלקים: בסיס הפלסטיק והשיניים. חלק הפלסטיק עשוי אקריליק, סוג של פלסטיק עמיד, קל משקל וקל לניקוי. הבסיס מתאים על החניכיים ומסביב לפה. זה מחזיק את התותבות במקומן בזמן שאתה מדבר, אוכל או מחייך. זה גם מגן על החניכיים שלך מפני חלקיקי מזון שעלולים לגרום למחלת חניכיים.

השיניים מחוברות לבסיס באמצעות סוגרים או צמנט דנטלי (דבק). סוגרים הם חלקי מתכת שמתחברים לעמוד מתכת קטן על כל שן. צמנט דנטלי הוא חומר דביק שמתקשה בחשיפה לאוויר. ניתן להשתמש בחומר זה הן עבור סוגרים והן עבור הצמדת שיניים בודדות לבסיס התותבת האקרילית.

מהם הגורמים העיקריים המשפיעים על עלות השיניים התותבות והשתלים?

שיניים תותבות אינן זולות. עלות השיניים התותבות והשתלים מושפעת ממספר גורמים, לרבות סוג ההשתלה וחומר התותבות, שכר טרחת רופא השיניים והמקום בו היא מתבצעת.

המחיר של שיניים תותבות משתנה בהתאם לסוג שתבחרו. זה נע בין $1,000 ל-$5,000 עבור תותבות חלקיות ועד $8,000 עד $10,000 עבור תותבות מלאות. העלות תלויה גם באיזה סוג חומר תבחר עבור התותבת שלך. תותבת חרסינה או מתכת-קרמית חלקית או מלאה יכולה לנוע בין 3,500 ל-7,500 דולר בעוד שתותבת פלסטיק חלקית או מלאה בצבע שן נעה בין 2,500 ל-4,500 דולר.

שיניים תותבות מהוות אלטרנטיבה מצוינת למי שאיבדו שיניים וצריכים להחליף אותן. הם גם אופציה למי שיש לו שיניים שאינן במצב טוב.

עלות השיניים התותבות תהיה תלויה במספר גורמים, כגון שכר רופא השיניים, סוג התותבת והחומרים המשמשים לייצורה.

 

 

תיקון שיניים תותבות בראשון לציון

 

 

תותבות על שתלים בראשון לציון