קורס חשבי שכר

  • by

מבוא

שכר הוא תהליך חישוב וחלוקת שכרו של העובד. זה נעשה בדרך כלל דו שבועי או חודשי.

קורס שכר יכול לעזור לך להבין את התהליך טוב יותר ולעזור לך במשימות היום יומיות בחברה שלך. הקורס יעסוק בנושאים כמו:

חשיבות השכר בחברה שלך

סוגי המסים השונים החלים על החברה שלך

איך מחשבים שכר

איך יוצרים תלוש שכר

כיצד להפיק דוחות מס

שכר הוא תהליך התשלום לעובד או לעובדים. זה צריך להיעשות על בסיס קבוע כדי לוודא שהעובדים מקבלים שכר עבור העבודה שהם עשו. שכר מכונה גם "ניהול שכר" ו"קביעת זמן".

קורס זה ילמד אותך כיצד עובד שכר העבודה ומה הוא כרוך. תלמד כיצד להגדיר את לוח השכר של החברה שלך, לנהל את העובדים שלך ולוודא שאתה עומד בכל החוקים הפדרליים והמדינתיים.

מהי מטרת השכר ולמה זה חשוב?

שכר הוא חלק חשוב בתהליך השכר. זהו אינדיקטור טוב לכמה העובד הרוויח בפרק זמן נתון וזהו גם פיסת מידע חשובה עבור העובד.

המשכורת משולמת בדרך כלל בפרקי זמן קבועים, כמו חודשי או שבועי. שכר זה ינוכה מהשכר ברוטו ולאחר מכן ניכויים אלו נלקחים בחשבון בעת חישוב המיסים, ההטבות והניכויים האחרים.

מטרת משכורת היא לשלם לעובדים עבור עבודתם בצורה של סכום כסף קבוע. זה חשוב כי זה עוזר למעסיק ולעובד על ידי מתן יציבות ויכולת חיזוי. מערכות שכר משמשות כדי לסייע למעסיקים לנהל את השכר. הם משמשים גם כדי לעזור לעובדים עם חישובי מס, הטבות ומשימות קשורות אחרות.

משכורת היא סכום כסף שעובד מקבל מהמעסיק שלו עבור עבודה שנעשתה בפרק זמן מוגדר (בדרך כלל בחודש). מערכת שכר היא מערכת חשבונאית אשר רושמת משכורות ותשלומים אחרים המשולמים לעובדים על ידי מעסיקים.

תהליך השכר

קורס שכר: תהליך השכר הוא תהליך חישוב וחלוקת שכר. הכוונה היא לחישוב השכר והמשכורות, קביעת ניכויים מאותו שכר וחלוקת כספים למקבלים המתאימים.

בקורס זה תלמדו על עיבוד שכר לעובדים בחברה. תלמדו על סוגי המשכורת השונים שעובד עשוי לקבל, כגון משכורת לפי שעה או תלושי משכורת. עוד תלמדו כיצד חברה יכולה לחשב שעות נוספות לעובד שיש לו משכורת שאינה מבוססת על שכר שעתי.

תהליך השכר הוא חלק מכריע בכל חברה. בחלק זה, נחקור את השלבים השונים במחזור שכר.

השלב הראשון הוא עיבוד השכר והשכר. מדובר בחישוב השכר והשכר ברוטו לכל עובד, וכן בניכוי כל ניכוי מורשה משכר ברוטו אלה כדי להגיע לשכר נטו לכל עובד. השלב הבא הוא עיבוד התאמות שכר, שהן תשלומים שמשלם מעסיק לעובדים מסיבות שונות כמו עבודה בשעות נוספות או בונוסים.

השלב הבא הוא הפקת תלושי שכר לעובדים, הכוללים הדפסת תלושי שכר או העברתם אלקטרונית לעובדים. השלב האחרון הוא התאמת כרטיסי זמן לשעות שעבדו העובדים מול סך שעות העבודה בתקופת השכר.

כיצד לשכור ספק שירותי תיוק חיצוני?

חשבות שכר היא משימה לא פשוטה וחשוב למצוא ספק שירותי שכר מנוסה. ספק שירותי שכר טוב אמור להיות מסוגל להתמודד עם המשימות הבאות:

– הקמת רישומי עובדים

– חישוב מיסים וניכויים

– חישוב שעות נוספות

– יצירת תלושי שכר

– שולחים W2s

– טיפול בעיטורים והיטלים

– תשלום עבור הטבות כגון ביטוח בריאות, 401k וכו'.
למידע נוסף אודות קורס חשבי שכר באפשרותך לבדוק כאן: ipc.co.il

קורס שכר הוא קורס שישה שבועות המכסה מגוון נושאים. הוא נועד לעזור לאנשי משאבי אנוש ולמנהלים בתחום השכר.

קורס זה עוסק בנושאים כגון כיצד לשכור ספק שירותי הגשה חיצוני, איזה סוג של שירותים הם מציעים, כיצד לבחור את נותני השירות הטובים ביותר ועוד.

היכן ללמוד קורס חשבות שכר?

 

מכללה מומלצת ללימודים מקצועיים שמציעה קורס חשבות שכר באיכות מדהימה ומחיר מעולה היא מכללת IPC – במכללה תמצאו מגוון רחב של קורסים בתחומים הבאים – הנהלת חשבונות, חשבות שכרשיווק דיגיטלי, נדל"ן, משכנתאות, שוק ההון ועוד…

היתרונות של המכללה – לימודים און ליין במתכונת היברדית – כל הקורסים מוקלטים, לומדים בזמן ובקצב שמתאים לתלמיד, מערכת למידה דיגיטלית מתקדמת עם מבחנים בסיום כל שיעור, ניתן לשלב עבודה ולימודים.

מקצועות מבוקשים – כלל המקצועות שהמכללה מכשירה הינם מקצועות מבוקשים בשוק העבודה עם פוטנציאל שכר של 9-15 אלף ש"ח בחודש ואפשרות לעבוד גם כעצמאי. תמיכה וליווי אישי  – במכללה קיימת מחלקת תמיכה אשר מלווה את התלמידים מהיום הראשון ללימודים החל מתמיכה טכנית ועד לעזרה מקצועית מהמרצים המקצועיים של הקורס אשר זמינים לענות על שאלות ולעזור לתלמידים בטלפון, ווצאפ, מייל.

השמה לעבודה – במכללה קיימת מחלקת השמה לעבודה אשר נמצאת בקשר עם עשרות מעסיקים רלוונטים ועוזרות לתלמידים בסיום הלימודים למצוא עבודה בתחום ומעניקה לכל הבוגרים של המכללה סדנאת קריירה וליווי אישי עד מציאת עבודה.

 

מכללת IPC בערוץ 13
https://13tv.co.il/item/special/recommended/studies/r4drb-902788149/

דרישות לשמירת רישומים עם חוקי המדינה ברחבי ארה"ב

שכר הוא חלק גדול בכל חברה. חשוב שכל הרישומים יישמרו מעודכנים ובהתאם לחוקי המדינה. יש הרבה דברים שצריך לקחת בחשבון כשזה מגיע לשכר, החל מחוקים פדרליים ועד לחוקי מדינה.

ישנן דרישות שונות לשמירת רישומים עם חוקי המדינה ברחבי ארה"ב, מה שאומר שאין גישה אחת המתאימה לכולם בכל הקשור לשכר.

קורס שכר: דרישות לשמירת תיעוד עם חוקי המדינה ברחבי ארה"ב – חוקי המדינה ודרישות לשמירת תיעוד

קורס חשבי שכר הוא תנאי חובה אם אתם מעסיקים, אך כדאי גם לקחת את הקורס אם אתם שכירים. לדעת אילו רישומים לשמור ואיזה רישומים לשמור יכול להיות מבלבל. בסעיף זה, נבחן כמה מהדרישות שיש למעסיקים על מנת לשמור את הרישומים שלהם בהתאם לחוקי המדינה.

להלן כמה מהדרישות שיש למעסיקים בכל הנוגע לניהול רישומים:

– מעסיקים חייבים לשמור את כל רישומי העסקה במשך ארבע שנים לאחר יצירתם או יצירתם.

– על המעסיק לשמור את כל רישומי השכר למשך ארבע שנים לאחר יצירתם או יצירתם. – על המעסיק לשמור את כל דוחות השכר למשך שנתיים לאחר מסירתם או משלוחם בדואר.

– על המעסיק לשמור את כל בקשות ההעסקה למשך שנה לאחר מסירתן למועמד.