עלות פריצה מנעול חכם

  • by

מבוא

פריצת מנעול חכם אינה קשה כמו שזה נשמע. למעשה, עם הידע והכלים הנכונים, כל אחד יכול לעשות זאת. זו לא שאלה של אם מישהו יכול לפרוץ את המנעול החכם שלך, אלא מתי.

מנעולים חכמים אינם עמידים בפני האקרים והם רגישים לפריצה. עלות פריצת סמארטלוק משתנה מדגם לדגם.

העלות לפריצת מנעול חכם תלויה בסוג המנעול שהוא, וכיצד הוא יוצר. ישנם שני סוגים עיקריים של מנעולים – מנעולים מכניים ומנעולים אלקטרוניים. למנעולים אלקטרוניים יש יותר פגיעויות, כך שקל יותר לפרוץ אותם.

הרבה יותר קשה לפרוץ מנעולים מכניים מכיוון שהם דורשים מפתח פיזי כדי לפתוח אותם. זה הופך אותם למאובטחים יותר ממנעולים אלקטרוניים, אבל ישנן דרכים לעקוף זאת גם כן.

העלות של פריצת המנעול החכם שלך תלויה במה שאתה רוצה לעשות איתו לאחר שפרצה אותו. אם אתה רק רוצה גישה לעצמך אז העלות די נמוכה, אבל אם אתה רוצה להשתמש בה למטרות זדוניות אז המחיר יעלה משמעותית.

מה זה האקינג

פריצה היא תהליך של קבלת גישה למערכת או לרשת ללא אישור.

עלות פריצת מנעול חכם יכולה להשתנות בהתאם לסוג המנעול ולרמת המומחיות הדרושה לפריצתו.

ישנם שני סוגים של מנעולים: PIN וטביעת אצבע. אם האקר רוצה לפרוץ מנעול PIN, הוא יצטרך לדעת את סיסמת ארבע הספרות שלך ולאחר מכן להשתמש בטכניקות של כוח גס כדי להזין אותה. אם הם רוצים לפרוץ מנעול טביעת אצבע, הם יצטרכו את הביומטריה (טביעות האצבע) שלך כדי שהמנעול ייפתח.

כמה האקרים יכולים אפילו לעקוף את המנעולים לחלוטין על ידי שימוש בכרטיסי RFID התואמים להם.

למה אתה רוצה לפרוץ משהו?

פריצת מנעול חכם זה לא משהו שאתה צריך לעשות. זה לא שווה את הסיכון להיתפס, או כל דבר שיכול לקרות לחשבון שלך.

אם אתה מחפש דרך לפרוץ מנעולים חכמים, עדיף אם אין לך אחד. אם יש לך מנעול חכם, וודא שאתה משנה את סיסמת ברירת המחדל ומחק את כל החשבונות הישנים המחוברים אליו.

תפיסה מוטעית נפוצה לגבי פריצת מנעול חכם היא שזה יקל על החיים שלך בדרך כלשהי. זה אולי נכון כשמדובר להיכנס לבית שלך לאחר שכחת המפתחות שלך, אבל אחרת זה פשוט יגרום ליותר בעיות ממה שזה פותר.

פריצת מנעול חכם אינה משימה קלה. זה יכול להיות תהליך שלוקח זמן ויקר לפרוץ מנעול חכם. אנחנו לא צריכים לחפש לפרוץ משהו רק בגלל שהוא הפך לקל יותר, אלא אנחנו צריכים להסתכל על היתרונות של פריצה למשהו.

העלות של פריצת סמארטלוק היא גבוהה וזה יכול לקחת שעות או ימים לעשות זאת. פריצה גם מחייבת בדרך כלל גישה פיזית למכשיר מה שהופך את זה כמעט בלתי אפשרי עבורנו. זה אומר שכל מי שרוצה לפרוץ את הדלת שלך יצטרך את המפתח שלך או שהוא יצטרך אותך לפתוח את הדלת עבורו. עם זאת, יש עדיין כמה יתרונות של פריצה למשהו כגון:

1) פריצה לרשומות רפואיות עשויה לעזור להציל חיים

2) פריצה למכונות הצבעה יכולה לעזור להפוך את הבחירות להוגנות יותר

3) פריצה למאגרי מידע ממשלתיים עלולה לחשוף שחיתות

איך האקינג עובד?

פריצת מנעול חכם היא תהליך קל יחסית. ההאקר יכול להשתמש בשיטות שונות כדי לפרוץ את המנעול, למשל באמצעות קורא RFID וסמארטפון. תהליך זה אינו דורש שום כישורים מיוחדים, רק קצת זמן וסבלנות.

ההאקר יכול גם להשתמש בהנדסה חברתית כדי לקבל גישה למנעולים מבלי לפרוץ אותם. ההאקר יכול להעמיד פנים שהם מהחברה שייצרה את המנעול או אפילו להחליף את המנעולים בעותקים משלהם כדי לקבל גישה לבית או למשרד.
כדי לבדוק מידע בתחום של עלות פריצה מנעול חכם באפשרותך לבקר באתר manolan1.co.il

ישנן שתי דרכים לפרוץ מנעול חכם. הראשון הוא למצוא את סיסמת ברירת המחדל, שהיא בדרך כלל שם החברה, ולהזין אותה במנעול. אם הסיסמה לא נמצאה, ייתכן שיש דלת אחורית כדי להיכנס למערכת.

תוכנת כופר שנפרצה לאפל הייתה התקפה על כל המוצרים שלהם על ידי האקרים. המשמעות היא שהם הצליחו לקבל גישה לכל אייפון על מנת להצפין את הנתונים שלו ולדרוש כסף בתמורה לפתיחתו.

כמה עולה לפרוץ מנעול חכם?

עלות פריצת מנעול חכם יכולה להשתנות באופן דרסטי בהתאם לסוג המנעול. מנעול זול יותר יעלה פחות פריצה מאשר מנעול יקר יותר.

עלות פריצת מנעול חכם יכולה להשתנות באופן דרסטי בהתאם לסוג המנעול. מנעול זול יותר יעלה פחות פריצה מאשר מנעול יקר יותר. עם זאת, לא רק המחיר חשוב – רמת האבטחה היא גם גורם בכמה עולה לפרוץ אותו. ככל שרמת האבטחה גבוהה יותר, כך קשה יותר לפרוץ וכך תג המחיר גבוה יותר.

מנעולים חכמים הופכים למערכת אבטחה פופולרית יותר עבור בתי מגורים. עם זאת, זה אומר שיש סיכון גבוה יותר להיפרץ.

עלות פריצת מנעול חכם קשה לחישוב שכן היא תלויה בגורמים רבים כמו סוג המנעול, רמת המיומנות של ההאקר וכמה זמן יש לו. אבל באופן כללי, זה יכול להיות בכל מקום בין $5 ל $500.

העלות הממוצעת של פריצת מנעול חכם נעה בין $10-$30 לשעה כאשר מסגרת זמן ממוצעת נעה סביב 5 שעות.