מארזי שוקולד משלוחים

  • by

קניית המתנה המושלמת ליקירך

הדבר הראשון שצריך לחשוב עליו כשקונים מתנה ליקירכם הוא האירוע. אם אתם קונים מתנה למישהו שזה עתה ילד, אז אולי תרצו לקנות לו משהו שקשור לתינוק. לדוגמה, אם זה עתה נולד להם ילד ראשון, אתה יכול לקנות להם בגדים או צעצועים. אם הם עברו תהליך של לידה ועכשיו יש להם ילד גדול יותר, אז אתה יכול לקנות להם משהו שיעזור במעבר להורות כמו ספרי הורים או עזרי שינה.

אתה גם צריך לחשוב מה אהובך אוהב מבחינת אוכל ומשקאות. לדוגמה, אם הם אוהבים שוקולד, אז אתה יכול לקנות להם כמה חטיפי שוקולד או קופסאות שוקולד. אם הם אוהבים יין, אז אתה יכול להשיג להם כמה בקבוקי יין

הקדמה: מהן מדינות השוקולד הגדולות באמריקה?

מדינות השוקולד הגדולות ביותר באמריקה הן קליפורניה, פנסילבניה ואוהיו.

קליפורניה היא היצרנית השנייה בגודלה של פולי קקאו בעולם, אחרי גאנה. המדינה היא גם ביתם של חברת השוקולד הרשי'ס וג'ירארדלי.

פנסילבניה היא ביתה של Mars Incorporated, חברת הקונדיטוריה הגדולה בעולם וחברת המזון השלישית בגודלה.

אוהיו כונתה "מדינת השוקולד" בגלל מספר רב של מפעלי שוקולד וייצור חטיפי שוקולד.

ארצות הברית היא היצרנית הגדולה בעולם של שוקולד. יש יותר מ-1,000 חברות שוקולד באמריקה.

ארה"ב היא יצרנית השוקולד הגדולה בעולם עם למעלה מ-1,000 חברות שוקולד. בארץ יש רשימה של שוקולדים אהובים וכמה בולטים הם Hershey's, Godiva ו-Ghirardelli.

טקסס

השוקולד הפופולרי ביותר בארה"ב הוא Hershey's, ואחריו גודייבה. השוקולד הפופולרי ביותר בטקסס הוא Ghirardelli.

משלוח קופסאות שוקולד: טקסס – המקומות הטובים ביותר לקנות שוקולדים מטקסס, שוקולדים מטקסס בקרבתי

המקומות הטובים ביותר לקנות שוקולדים במדינת טקסס פזורים בכל רחבי המדינה. למי שגר על החוף, יש מספר מקומות מעולים לקנות שוקולדים בגלווסטון ובקורפוס קריסטי. בנוסף לעיירות החוף הללו, ישנן גם ערים קטנות רבות המציעות מבחר גדול של שוקולדים.

טנסי

טנסי היא מדינה באזור הדרום-מזרחי של ארצות הברית. היא נקראת לעתים קרובות "מדינת המתנדבים", מכיוון שהיא הייתה מדינת איחוד במהלך מלחמת האזרחים.

טנסי היא אחת מארבע מדינות ארה"ב הגובלות הן באוקיינוס האטלנטי והן במפרץ מקסיקו, ויש לה קו חוף לאורך שלושה גופי מים מרכזיים, יותר מכל מדינה אחרת בארה"ב מלבד טקסס ופלורידה: הגבול המזרחי שלה עם צפון קרוליינה מוגדר ליד האוקיינוס האטלנטי; גבולה המערבי עם קנטקי מוגדר על ידי נהר המיסיסיפי; וגבולה הצפוני עם אילינוי מוגדר על ידי אגם אירי, המהווה גם את הגבול הדרומי של אוהיו עם מערב וירג'יניה
לעוד פרטים נוספים בתחום של מארזי שוקולד משלוחים כדאי לבקר באתר omanut-metuka.co.il

הוואי

המשלוח הראשון של שוקולד מהוואי ליבשת ארצות הברית היה בשנת 1876. לא ידוע מי שלח את המשלוח, אך מאמינים שהוא נשלח על ידי משפחה מיסיונרית. החבילה כללה שש קופסאות שוקולד ונשלחה מהונולולו לסן פרנסיסקו באמצעות ספינת קיטור.

איי הוואי הם שרשרת של איים געשיים באוקיינוס השקט, מדרום מזרח ליבשת ארצות הברית. פירוש השם "הוואי" הוא "מקום ההתכנסות".

משלוח שוקולד ברחבי הוואי הוא אתגר מכיוון שקשה לשמור אותו קריר ורענן. בהוואי האקלים חם ולח כל השנה, מה שמקשה על השוקולד להישאר טרי.

ניו המפשייר

מחלקת הבריאות ושירותי האנוש של ניו המפשייר מזהירה אנשים שקיבלו משלוח של שוקולד מהמדינה בשבוע שעבר לא לאכול אותו.

מינהל המזון והתרופות האמריקני יצר קשר עם משרד הבריאות ושירותי האנוש של ניו המפשייר ביום שני כדי להודיע להם כי משלוח של שוקולד שנשלח מניו המפשייר לנמען מחוץ למדינה נמצא מכיל סלמונלה, חיידק שיכול לגרום לשלשולים, חום, התכווצויות בבטן, בחילות, הקאות והתייבשות.

ניו המפשייר היא המקום המושלם לאוהבי שוקולד. מדינה זו היא ביתם של כמה מפולי הקקאו הטובים ביותר במדינה. יש לו גם היסטוריה עשירה של ייצור שוקולד. המדינה היא ביתם של יצרני שוקולדים וקונדיטורים רבים שיוצרים שוקולדים באיכות גבוהה.