חנות אינטרנטית מוכרת ללא עלות

  • by

פלטפורמות כמו Wix, Coi או 2all מאפשרות לך ליצור חנות אינטרנטית עם העיצובים והתבניות המובנים שלהן. בדרך זו, אינך צריך לקנות דומיין ולשכור מעצב אתר כדי ליצור חנות מושכת מבחינה ויזואלית.

אתרים אלו מאפשרים לך להתאים את החנות שלך לצרכים שלך ולנהל תשלומים ומשלוחים בקלות, אתה אפילו לא צריך לדעת מילה על תכנות מחשבים כדי להקים את החנות שלך איתם – כל מה שאתה צריך לעשות הוא ליצור חשבון להפעיל את החנות האינטרנטית שלך באחת מהפלטפורמות הללו. זה מאפשר לך להשיק חנות פייסבוק בעלות מינימלית ולמכור אותה גם במדיה חברתית ובשווקים אחרים אם תרצה.

אם אתה משתמש בפלטפורמת מסחר אלקטרוני או בשוק מקוון כגון Etsy או Amazon Marketplace יהיה קל יותר למכור מוצרים באינטרנט. ללא כל התקורה של חנות פיזית, אתה יכול למכור את המוצרים שלך באינטרנט במחיר נמוך יותר ועדיין להיות רווחי. משלוח סחורות לחו"ל עשוי להיות יקר יותר, אבל מכירה באינטרנט יכולה להגביר את הביקוש ובכך להגדיל את המכירות. אתה צריך ליצור חנות אינטרנטית לעסק שלך כי אתה יודע שזו הזדמנות מצוינת להרחיב את טווח ההגעה שלך ולהראות את המוצרים שלך ללקוחות מתעניינים יותר.

מחירי הקמת חנות אינטרנטית במהירות ובקלות

אין מחיר קבוע להקמת חנות אינטרנטית כי העלות של אתר מסחר אלקטרוני משתנה מחברה לחברה בהתאם למה שכל חברה צריכה אם כבר יש לך אתר אינטרנט, הוסף פונקציונליות של מסחר אלקטרוני שתוסיף ערך לחנות המקוונת שלך. שימוש בפלטפורמת מסחר אלקטרוני מומלץ לעסקים שמוכרים מוצרים בחנות פייסבוק והכרחי באופן מעשי לעסקים שמוכרים במספר ערוצים כמו פייסבוק, אמזון, גוגל וגם דרך אתר האינטרנט שלהם.

אם יש לך חנות וירטואלית קטנה אתה יכול להתחיל עם אירוח משותף כדי להוריד עלויות, ולאחר מכן לעבור למסחר אלקטרוני באמצעות עגלת קניות ככל שהעסק שלך גדל והמכירות והמכירות שלך גדלות. אם אתה רוצה לארח חנות מסחר אלקטרוני משלך, העלות של 49 ש"ח עד 249 ש"ח לחודש תלויה בכמות התנועה שהאתר שלך מקבל ובאילו תכונות יש לו.

לא משנה מה אתה מוכר או איך אתה רוצה למכור אותו יש אתר מכירות מקוון שמתאים לצרכים שלך. בין אם אתם מחפשים לנקות בית עמוס, להרחיב את טווח ההגעה של חנות קמעונאית או להיכנס לשוק המסחר האלקטרוני עם מותג ייחודי משלכם, בטוח תמצאו פלטפורמה ברשימה הזו שתתאים לכם. הנה הפלטפורמה הטובה ביותר שתוכל להשתמש בה כדי לבנות את אתר המכירות המקוון האישי שלך.

החיסרון הגדול ביותר של מכירת מוצרים פיזיים באינטרנט הוא שאתה צריך לקדם את עצמך ולהגדיל את התנועה לאתר. רוב האנשים שרוצים להקים עסק מקוון אינם ששים למכור מוצרים פיזיים באינטרנט מכיוון שיש להם רושם שווא שאתה צריך לאחסן ולשלוח את כל המוצרים באינטרנט. מכירת מוצרים באינטרנט מאפשרת לעסקים קטנים להפוך לגלובאליים אם הם רוצים ו/או לספק לקונים את היכולת למכור מחדש מוצרים באינטרנט.

עלויות נוספות בהקמת חנות אינטרנטית

בגדול העלות הינה 49 ש"ח לחודש המאפשר לאנשים ליצור חנות אינטרנטית שדרכה הם יכולים למכור את המוצרים שלהם אבל אתה מקבל מוצרים ללא הגבלה וכפתור "קנה עכשיו" כדי להתחיל למכור. בנוסף, ישנן הגדרות שונות שבהן אתה יכול להשתמש כדי להתאים אישית את החנות שלך. להלן מדריך שתוכל להשתמש בו כדי להפעיל את חנות Coi שלך תוך פחות מ-30 דקות.

Coi היא פלטפורמה מצוינת להשיק את אתר המכירות המקוון שלך שניתן להתקין כמו כל תוסף וורדפרס אחר ואינו דורש עלויות התקנה נוספות… באמצעותה, אתה יכול להפעיל כמעט כל סוג של אתר אינטרנט (כולל e- מסחר או עסק מקוון אחר) ולעשות זאת בעלות נמוכה מאוד ומעט מאוד זמן.
בכדי לקרוא עוד פרטים מורחבים בנושא של חנות אינטרנטית מוכרת ללא עלות ניתן לגשת לאתר

פלטפורמה זו מגבילה את מספר המוצרים שאתה יכול לקבל עבור רבות מהתוכניות שלה במיוחד מכיוון שהחנות שלך יכולה לקבל רק חמישה מוצרים במסגרת התוכנית החינמית בעוד שכמה מפלטפורמות המסחר האלקטרוני הזולות יותר מגבילות את מספר המוצרים שאתה יכול יש בחנות שלך.

Dropshipping הוא המודל בו משתמשים עסקים רבים במסחר אלקטרוני כאשר אינך מנהל את המוצרים בעצמך. חנות מקוונת דרופשיפינג היא סוג של עסק מסחר אלקטרוני שבו אתה מקבל הזמנות באתר האינטרנט שלך, אך הספק או המפיץ שלך אחראי על משלוח המוצר למשתמש הקצה. רוב שירותי 3PL יכולים לטפל באחסון המוצרים שלך בנוסף למילוי הזמנות.