איך להשיג vpn?

  • by

מהו VPN ולמה אתה צריך אחד?

VPN היא רשת פרטית וירטואלית שיכולה לעזור להגן על הנתונים והזהות שלך. זה עושה זאת על ידי הצפנת חיבור האינטרנט שלך, אשר בתורו מסתיר את מה שאתה עושה מספק שירותי האינטרנט שלך ומכל מי שעשוי לצפות.

VPNs משמשים לעתים קרובות כדי לגשת לתוכן מוגבל באזור. לדוגמה, אם אתה גר בארה"ב אבל רוצה לצפות ב-BBC iPlayer, כל מה שאתה צריך לעשות הוא להתחבר לשרת VPN בבריטניה והאתר יחשוב שאתה גולש משם.

VPN, או רשת פרטית וירטואלית, היא דרך לגשת לרשת פרטית דרך האינטרנט. זה משמש לעתים קרובות על ידי חברות כדי לספק גישה מרחוק מאובטחת לנתונים שלהן. אבל הוא משמש גם אנשים שרוצים לשמור על פרטיות כשהם גולשים באינטרנט.

VPNs פועלים על ידי יצירת מנהרה מוצפנת בין המכשיר שלך לשרת שאליו אתה ניגש. זה מונע מאף אחד לעקוב אחר הפעילות שלך בשרת הזה – גם אם הוא נמצא באותה רשת מקומית כמוך.

מבוא: מהו VPN ומדוע כדאי לך להשיג אחד?

VPN היא רשת פרטית וירטואלית. זוהי רשת המשתמשת בתשתית תקשורת ציבורית, כגון האינטרנט, כדי לספק למשרדים מרוחקים או למשתמשים בודדים גישה מאובטחת לרשת הפרטית, הפנימית של הארגון שלהם.

VPN מצפין את כל התעבורה בין המכשיר שלך לאינטרנט כך שאף אחד לא יכול לראות מה אתה עושה באינטרנט. VPN מאפשר לך להעמיד פנים שאתה נמצא במדינה אחרת כדי שתוכל לגשת לתוכן שעלול להיות חסום במדינה שלך. לדוגמה, אם אתה גר בפקיסטן ורוצה לצפות בתוכניות של נטפליקס ארה"ב, קבל VPN כדי שתוכל להעמיד פנים שאתה בארה"ב ולצפות בתוכניות האלה.
לעוד מידע בתחום של מה זה vpn ואיך להשיג vpn? נא לבדוק ב- g-s.co.il

VPN או רשת פרטית וירטואלית הוא שירות מקוון המסווה את כתובת ה-IP שלך ומצפין את תעבורת האינטרנט שלך. זה נותן לך את הפרטיות והאבטחה הדרושים לך בעת גלישה באינטרנט. VPN יכול גם לעקוף מגבלות אזוריות וצנזורה.

VPNs משמשים אנשים בכל רחבי העולם כדי לשפר את האבטחה והפרטיות שלהם, אבל יש כמה סיבות שבגללן כדאי גם לך להשיג אחת כזו:

– הגן על עצמך מפני האקרים, גנבי זהות ומעקב ממשלתי

– גישה לאתרים חסומים

– בטל חסימה של תוכן מוגבל גיאוגרפי

– לעקוף את הצנזורה

VPN יכול לתת לך את היתרונות הללו במחיר סביר.

כיצד להגדיר VPN במחשב או בטלפון/טאבלט

מבוא:

VPN (רשת פרטית וירטואלית) הוא כלי שיוצר חיבור מאובטח ומוצפן לאינטרנט. זה מגן על הנתונים שלך על ידי יצירת מנהרה בין המכשיר שלך לשרת ה-VPN.

VPNs משמשים למטרות שונות, כגון לספק פרטיות בעת גלישה באינטרנט, לעקוף צנזורה או להימנע ממעקב על ידי סוכנויות ממשלתיות.

במאמר זה נסקור כיצד להגדיר VPN במחשב או בטלפון/טאבלט שלך.

VPN היא רשת פרטית וירטואלית המהווה חיבור מוצפן מהמחשב או הטלפון שלך לאינטרנט. זה מגן על הנתונים והזהות שלך על ידי מתן כתובת IP חדשה, המסתירה את מיקומך.

חברות VPN משמשות לעתים קרובות כדי לחבר את העובדים שלהן עם משרדים מרוחקים ומיקומי חברה אחרים. הם גם מספקים אבטחה לרשתות WiFi ציבוריות, כמו בבתי מלון, שדות תעופה ובתי קפה. אנשים משתמשים ב-VPN כדי להגן על הפרטיות שלהם גם כשהם גולשים באינטרנט.

הגדרת VPN במחשב:

-התקן את התוכנה במכשיר שלך -התחבר עם אישורים -התחבר לשרת -בחר מיקום

כיצד להגדיר OpenVPN במחשב Windows שלך

VPN, או רשת פרטית וירטואלית, הוא שירות המאפשר לך ליצור חיבור מאובטח דרך רשת פחות מאובטחת בין המחשב שלך לאינטרנט.

רשתות VPN משמשות לרוב על מנת להתחבר בצורה מאובטחת לאינטראנט הפרטי של העסק, כך שיוכלו לגשת לקבצים ומשאבים המשותפים ברשת. עם זאת, ניתן להשתמש בהם גם כדי להתחבר בצורה מאובטחת לכל אינטרא-נט ציבורי, כמו גם לסוגים אחרים של רשתות כמו אלה שנמצאות בשדות תעופה או בבתי קפה.

OpenVPN הוא לקוח SSL VPN בעל תכונות מלאות והמפתח מאחוריו, ג'יימס יונן, עובד עליו כבר יותר מעשור.

מאמר זה יספק לך את כל המידע שאתה צריך לדעת על OpenVPN עבור Windows 10. אנו נסקור כיצד להתקין ולהגדיר את OpenVPN במחשב Windows שלך, כיצד להגדיר חיבור OpenVPN במכשיר Windows 10 שלך וכיצד לפתור בעיות נפוצות.