איך לבחוק שייש למטבח?

  • by

הקדמה: מהו שיש?

שיש היא אבן שנמצאת בצבעים ובדוגמאות שונות. ניתן להשתמש בו בדרכים רבות, כגון עבור דלפקי מטבח, רצפות ואריחים.

השיש הוא סלע מטמורפי שנוצר על ידי התגבשות מחדש של אבן גיר או דולומיט. השיש המקורי הוא אבן גיר שהתגבשה מחדש בלחץ וחום.

השיש נמצא בצבעים ובדוגמאות שונות בגלל נוכחותם של מינרלים אחרים כמו קלציט, דולומיט או תחמוצת ברזל.

השיש הוא סלע מטמורפי שנוצר מאבן גיר. בדרך כלל הוא מורכב מקלציט או דולומיט. השיש שימש במשך מאות שנים בפסלים ובבניינים.

ניתן ליצור שיש בשתי דרכים: על ידי גילוף שלו מתוך גוש שיש או על ידי שימוש באבן הטבעית ליצירת פורניר.

האפשרות הראשונה יקרה יותר מכיוון שצריך לרכוש את השיש ממחצבה ותהליך הגילוף יכול לקחת שבועות, חודשים ואפילו שנים. האפשרות השנייה זולה יותר מכיוון שהיא דורשת רק רכישת לוחות אבן ואז חיתוך אותם עם מסור לחתיכות קטנות יותר שנחתכות לאחר מכן לבלוקים. עם זאת, שיטה זו לא תייצר שיש באיכות גבוהה כמו הטכניקה הראשונה.

מה זה שיש?

השיש הוא סלע מטמורפי, המורכב ממינרלים קרבונטים שהתגבשו מחדש, לרוב קלציט או דולומיט. השיש משמש למטרות דקורטיביות וכחומר בניין.

ישנם סוגים רבים ושונים של שיש, אותם ניתן לסווג לפי נוכחות מאובנים ורידים. הצבעים מגיעים עקבות של תחמוצת ברזל וחומרים אורגניים כמו פסולת צמחים או אצות שהתערבבו עם האבן.

קשיותו של השיש משתנה בין רך מאוד לקשה בהתאם לסוג ולרוב הוא מדורג בסולם מ-1 עד 7, כאשר 1 הוא הרך ביותר ו-7 הוא הקשה ביותר. משטחי שיש נמצאים לרוב במטבחים מכיוון שהם קלים לניקוי ועמידים בפני כתמים כמו נזילות שמן או יין אדום.

השיש הוא סלע מטמורפי שפוסל על ידי כוחות טבעיים בכדור הארץ. הוא מורכב מקלציט ו/או דולומיט. לשיש יש מראה מיוחד בגלל קשיותו, תכולת המינרלים הגבוהה ושקיפותו. הצבעים של השיש נעים בין לבן לשחור, עם וריאציות בגוונים של אפור.

המטבח הוא מקום אחד שבו אתה יכול להשתמש בשיש למטרות דקורטיביות או כמבטא לעיצוב. משטחי שיש למטבח משמשים בדרך כלל עבור משטחים ותזות אחוריות מכיוון שהם עמידים וקלים לניקוי. עלות השיש משתנה בהתאם לסוג שאתה בוחר, אך הוא בדרך כלל יקר יותר ממשטחי גרניט או קוורץ.
למידע נוסף על איך לבחוק שייש למטבח? ניתן לבדוק ב- deko-israel.co.il

משטחי שיש יתרונות וחסרונות – אילו גורמים יש לקחת בחשבון בעת רכישתם

שיש הוא חומר אטרקטיבי וטבעי המשמש לעתים קרובות במטבחים.

משטח השיש יכול להיות תוספת מצוינת למטבח שלכם, אבל יש לו גם חסרונות.

על מנת לקבל את ההחלטה הנכונה האם אתם רוצים או לא משטח שיש במטבח שלכם, יש כמה גורמים שכדאי לקחת בחשבון.

נושא הסעיף: מהם היתרונות בשימוש בשולחן כתיבה עומד?

מילות מפתח של מדור:

מבוא:

שולחן כתיבה עומד הוא חלופה מצוינת לישיבה כל היום. היו מחקרים רבים המראים כי ישיבה ממושכת עלולה להיות מסוכנת לבריאותנו ולגרום למחלות שונות כמו סוכרת ובעיות לב. שולחנות כתיבה עומדים מספקים לנו יתרונות בריאותיים רבים כמו עלייה ברמות האנרגיה, זרימת דם טובה יותר ושיפור היציבה.

כיצד לבחור את משטח השיש המתאים למטבח המתאים לצרכים שלך

השיש הוא אבן טבעית ששימשה במשך מאות שנים ליצירת משטחי מטבח. זהו חומר אלגנטי, עמיד ונצחי, מושלם לכל עיצוב מטבח.

ניתן לבחור את משטח השיש במטבח לפי סוג השיש וצבעו. סוג השיש שתבחר יהיה תלוי בנושא המטבח שלך או איזה סוג של מראה אתה רוצה להשיג. לדוגמה, אם אתם רוצים תחושה קלילה ואוורירית בחלל שלכם, אז כדאי שתבחרו בגולות לבנות או בהירות כמו שיש קררה שהוא אחד הגולים הפופולריים ביותר בשימוש במטבחים בכל העולם.
בכדי לשמוע פרטים נוספים בתחום של איך לבחור שייש למטבח? נא לגלוש לאתר ishopy.co.il

שיש היא אבן יפהפייה המועדפת על בעלי בתים רבים. אבל לא פשוט לבחור את משטח השיש המתאים למטבח. אז הנה כמה טיפים כיצד לבחור את משטח השיש הטוב ביותר למטבח שלך.

ראשית, עליך למדוד את החלל שלך ולדעת איזה צבע אתה רוצה. אם יש לכם מטבח קטן, אז עדיף ללכת עם שיש לבן או שחור כי הם יגרמו לחלל להיראות גדול יותר. אם יש לכם חלל גדול ואתם רוצים ללכת עם משהו יותר צבעוני, אז לכו על שיש אדום או ירוק שיגרום לחלל להיראות קטן ואינטימי יותר.

כדאי גם לשקול אם אתה רוצה גימור מבריק או מט כי זה ישפיע על כמות האור שישתקף בחדר שלך. מאט בדרך כלל מועדף במטבחים בגלל שהם